WhiteWeb
1

задача

Здавалося б, що може бути простіше, ніж розповісти про новий бренд горілки? Для нашої студії ця проста задача перетворилася у віртуальну подорож Карпатами та захоплюючу екскурсію у світ Мороші. Нам потрібно було не тільки вивчити і сфотографувати всі визначні пам'ятки, а потім, як справжнім екскурсоводам, цікаво і яскраво розповісти, а також передати атмосферу відвідувачам сайту.

2
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Програміст:

гарячі путівки, гарячі тури. Усі до Карпати, недорого. Налітай, розбирай :)

перший етап

Гіди роками збирають інформацію про визначні пам'ятки, розшукують історії, вивчають легенди. У нас на це було не так багато часу, тому ми підключили всіх. Всіх, хто був в Карпатах, щось чув про них, читав книги або міг зателефонувати рідним, що живуть там. Вдалося зібрати цілу купу інформації, обговорили її, але дійти згоди в концепції було не так просто. Нарешті, після довгих обговорень, розробки двох концепцій, а потім ще більш довгих розмов, повторних перевірок і стратегій з клієнтом і всім його офісом, одну ідею ми затвердили.