WhiteWeb

Найменування бренду (неймінг)

Неймінг - створення унікального імені вашого бренду, яке буде вигідно виділяти його в конкурентному середовищі, підкреслювати його основні якості, і надовго запам'ятається споживачам. Саме назва - найважливіша частина позиціонування бренду, здатне або успішно вкоренитися у свідомості людей, або відштовхнути потенційних клієнтів.
 

Неймінг є невід'ємним етапом при розробці ідентифікації:

  • фірми або компанії;
  • торгової марки;
  • доменного імені;
  • промо-пропозицій;
  • адаптації вже існуючого назви для іноземних ринків.

Який би варіант нейминга вам не знадобився, ви можете розраховувати на нашу професійну експертизу і комплексний підхід в розробці.

 

Довірте нам своє ім'я, і ми зробимо:


Аналіз конкурентного середовища та трендів індустрії
Щоб виділитися серед конкурентів, потрібно вигідно від них відрізнятися. Щоб відрізнятися, потрібно знати конкурентів в обличчя. Виходячи з цього, кожна розробка назви нашою студією починається з повного аналізу конкурентного оточення і сприйняття товарів-конкурентів споживачами. Паралельно з існуючими гравцями ринку ми уважно вивчаємо тенденції і тренди індустрії, які можуть задати напрямок для подальшої роботи.

Аудит вашого бренду
Сильні і слабкі сторони вашої компанії, унікальна торгова пропозиція і особливості вашого бізнесу не вислизнуть від нашої уваги. Ми не будемо створювати «кльове ім'я» для якогось продукту з категорії, ми розробимо ім'я, в якому ви неодмінно впізнаєте свій товар або фірму.

Вивчення цільової аудиторії і споживчих инсайтов
Створюючи свій продукт, ви орієнтувалися на певних споживачів. Розкажіть нам, кому ви хочете продавати свої послуги і товари, і ми разом знайдемо ключ до їхніх сердець.

Перевірку психолингвистических аспектів
Щоб уникнути негативних трактувань назви, неприпустимих асоціацій звучання або неможливості використання у всіх видах реклами, необхідна перевірка психологічних і лінгвістичних моментів в сприйнятті цільової аудиторії. Навіть варіанти назв, створені за методиками словотвору, потребують повторного перегляду на милозвучність, ритмічність і адекватність. Все для 100% впевненості в успіху.

Перевірку можливості реєстрації назви в якості товарного знака або доменного імені
Правові та юридичні аспекти в процесі створення також важливі, як і психолінгвістичні. Для реєстрації назви торгового знака та доменного імені необхідна перевірка баз даних реєстраторів і списків виданих свідоцтв.

Переклад і варіанти адаптації назви для присутності на міжнародному ринку
Якщо ваш бізнес орієнтований на зарубіжні ринки, або ви плануєте розширити географію присутності бренду, то вам просто необхідно врахувати специфіку іноземних мов, сприйняття аудиторії і можливі варіанти перекладу вашої назви. В даному питанні ви також можете розраховувати на нашу експертну оцінку і професіоналізм.