WhiteWeb

Збільшення конверсії

Конверсія — процентний показник кількості відвідувачів, що виконали дію на сайті: зробили дзвінок, написали лист, оформили замовлення. Вимірюється конверсія шляхом співставлення із загальною кількістю відвідувань сайту.

 

Ми збільшуємо конверсію за будь-якої відвідуваності!


Зробимо загальний аудит сайту. Може здаватися, що сайт ідеальний, але, якщо показник конверсії низький, це не так. Наші фахівці вивчать сайт від «А» до «Я»:

  • наповнення (текстове, фото, відео);
  • подачу інформації та доступність її для відвідувачів;
  • навігацію (меню, розділи, підрозділи);
  • зручність оформлення заявки, письмового звернення;
  • правильність SEO-оформлення;
  • дизайнерське оформлення.

Навіть одна помилка (в оформленні, наповненні, подачі інформації, зручності переміщення по сайту) = зниження конверсії на 5-10%.
 

Збільшення конверсії при високому показнику відвідувань


Управління репутацією в пошукових системах.
Низький показник конверсії при високому відсотку відвідувань може свідчити про недостатню популярність товару/послуги в інтернеті, а також про погану репутацію. Управління репутацією збільшить конверсію на 10-20%.

Збільшення впізнаваності бренду.
Якщо Ви представляєте на сайті бренд, і він мало відомий, наші фахівці попрацюють над підвищенням його впізнаваності. Це неодмінно збільшить конверсію на 20-25%.

Формування попиту.
Низька конверсія може бути пов'язана з низьким попитом на товар/послугу. Формування попиту дозволить збільшити конверсію на 10-20%.


Збільшення конверсії при низькому показнику відвідувань
 

Пошукова оптимізація.
Відсутність товару/послуги у пошукових системах через помилки стане фундаментом для низької конверсії. Грамотна пошукова оптимізація дозволить Вашому товару/послузі не тільки потрапити в основну видачу пошуковиків, але і з'явиться в топових позиціях. Пошукова оптимізація — збільшення конверсії на 30-50%.

SMM (просування в соціальних мережах).
Викликати інтерес до товару/послуги можна через просування в соціальних мережах.

Величезна частина цільової аудиторії більшості сайтів знаходиться саме у соціальних мережах. Не використовуючи SMM-просування, Ви автоматично втрачаєте потенційних покупців. Просування в соціальних мережах — збільшення конверсії на 20-40%.

Контекстна реклама.
Реклама налаштовується виключно на цільову аудиторію, тому ефективність її досить висока. З використанням контекстної реклами конверсія можете збільшитися на 50% і вище!

Для отримання детальної інформації про збільшення конверсії та поведінку відвідувачів на сайті необхідно встановити цілі. Наші фахівці налаштують їх для Вашого сайту для побудови правильної і результативної роботи по збільшенню конверсії.

 

Отримайте безкоштовну консультацію просто зараз!